שירות ותמיכה SIGMA
אנו בסיגמא ישראל מחויבים להעניק לך הלקוח, שרות איכותי המבוסס על מומחיות ומקצועיות, זמינות ונגישות,
אדיבות וסבלנות, באופן שיענה בצורה הטובה ביותר על צרכיך ויאפשר לך לקבל מאיתנו שירות מעולה לשביעות רצונך.
קישור לשרות לקוחות ותחנות שרות
מידע חשוב אודות מוצרי יבוא מקביל סיגמא
מה שנראה מחיר אטרקטיבי במבט ראשון מסתיר לעתים קרובות סיפור שונה מאוד:
ש.פ.ע. צילום ואלקטרוניקה (שפע ספוט) היא היבואנית הרשמית היחידה להפיץ את מוצרי Sigma צילום בישראל ומספקת שירות ותמיכה עבור מוצרים אלה.
בעוד שהסחורה המיובאים ומטופלים על ידי שפע ספוט הם מוצרים חדשים,
מוצרים המיובאים בייבוא אפור / ייבוא מקביל / יבואן מורשה עברו לעתים קרובות "כמה ידיים" מוצרים המיובאים בייבוא מקביל הוצאו מאריזת המגן שלהם ומאוחסנים בתנאים פחות אופטימליים,
דבר שעלול להשפיע על היעילות ועל אורך החיים של המוצר. לסיכום, יבוא אפור או ייבוא מקביל יכול רק לקלקל את חוויית השימוש בגלל השיטות החריגות שלהם.
מוצרים מיבואן בלעדי מגיעים עם מדריכים שונים, עדכוני גרסא וכרטיסי אחריות ואביזרים מקוריים .
בקש תמיד מהמוכר אחריות היבואן המורשה
מוצרי שוק האפור עשויים להכיל אחריות מוגבלת מהמוכר, אך הם אינם מכוסים על ידי נציגת סיגמא בישראל .
אחריות המסופקת על ידי מוכר בשוק האפור לא מכוסה על ידי היבואן הרשמי בישראל ועשוי לחול תשלום על תיקון של מוצרים אלה.
עקב ריבוי מקרים של מוצרי ייבוא אפור עם פגמים.
החל מיום 1 בינואר 2019, כל מוצר של Sigma שאינו מיובא על ידי חברת שפע ספוט היבואן הרשמי בישראל או שנרכש מספק לא מורשה של שפע ספוט,
לא יטופל תחת אחריות, ללא תלות בשירות הנדרש. מחלקת שירות של סיגמא בישראל .
שירות למוצרים עבור טיפול במוצרים אלו יחוייב בתשלום מינימום ב 500 ש"ח בנוסף לחלקים הנדרשים ועלויות עבודה על חשבון הלקוח.
אם יש לך ספק, צור קשר עם חברת שפע ספוט היבואן הרשמי של Sigma בישראל.
לנוחיותך, אנו מספקים רשימה של משווקים מורשים .
שים לב: כל מוצר סיגמה עם מספר סידורי חסר או לא חוקי נחשב "המוצר לא חוקי" ולכן, כל אחריות היצרן לא תחול עליו.